Japan (日本)

Touit, Batis, Loxia

Instructies

  • Lees a.u.b. de garantievoorwaarden van ZEISS om op de hoogte te zijn van alle voorwaarden. Neem bij een vereiste reparatie in het kader van garantie a.u.b. allereerst contact op met uw ZEISS verkoper waar u het objectief gekocht heeft, of de distributeur in het land waar u deze gekocht heeft: ZEISS distributeur vinden
  • Zorg ervoor dat u het correcte land van vestiging van uw verkoper gekozen heeft, voordat u het objectief naar het onderstaande adres stuurt. Voeg een kopie van uw aankoopbon toe en, indien van toepassing, het registratienummer van de verlengde garantie, om te controleren of het objectief nog in de fabrieksgarantietermijn is.
  • Zodra uw objectief ontvangen is bij onze service-afdeling zult u een bevestigingsemail ontvangen. Na interne inspectie zult u een bevestiging van de reparatie in het kader van de garantie ontvangen, inclusief een schatting van de datum van voltooiing.
  • Kan het defect niet als garantiegeval geaccepteerd worden, dan zenden we u een kostenraming voor de reparatie. We zullen ook service verlenen voor uw objectief binnen de garantieperiode buiten de garantieregio, maar dan moet u ervoor betalen. Lees a.u.b. de instructies voor reparaties-buiten-de-garantie.
  • Uw service-adres voor de fabrieksgarantie van ZEISS:

Carl Zeiss Co., Ltd.
Camera Lens Department
22, Honshio-cho, Shinjuku-ku
Tokyo 160-0003
Japan

Classic, Milvus, Otus, ZM

Instructies

  • Neem a.u.b. direct contact op met Cosina over de garantierichtlijn.

COSINA CO., LTD.
1081 Yoshida Nakano Nagano Japan 383-8555
+81(0)269-22-5106

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites op uw computer opgeslagen worden. Cookies worden veelvuldig gebruikt en helpen webpagina's met een geoptimaliseerde weergave en het verbeteren daarvan. Door gebruik te maken van onze webpagina's gaat u daarmee akkoord. meer