ZEISS reparatieservice

Warmtebeeldcamera

We repair our entire current product portfolio as well as a large selection of historical products. If your product is not listed in the form below or you are unsure, please contact our customer service.

The fastest service can be obtained directly from ZEISS directly via the form below. If you need service, you can also contact your local ZEISS dealer.



In order to take advantage of the ZEISS manufacturer's warranty, a proof of purchase of your product is absolutely necessary. Please upload proof of purchase in the form below or attach proof of purchase to your product.


Volg de onderstaande instructies om te zorgen dat u zo snel mogelijk weer over uw product kunt beschikken:


  • Vul het volgende reparatieformulier in.
  • Print de bevestigings-e-mail.
  • Onderteken het reparatieformulier, voeg het bij uw product en neem contact op met een ZEISS dealer bij u in de buurt om uw verzoek in behandeling te laten nemen.
  • Als u een vraag hebt voordat u het ZEISS product opstuurt, gebruikt u dan eerst het formulier voor de klantenservice.
  • Let op: onze klantenservice kan u alleen in het Engels verder helpen.

Unable to load form.
Unable to load form.

Wat gebeurt er als ik het product opstuur?

We zullen uw product dan grondig onderzoeken. U ontvangt een schatting van de verwachte kosten en kunt beslissen of we het werk moeten uitvoeren of niet. We informeren u of er een optie is om uw product te vervangen of bieden u voor een toeslag een nieuw product aan. We beginnen zodra u daar toestemming voor geeft.

We doen kleine reparaties overigens vaak gratis. In zulke gevallen ontvangt u uw gerepareerde product in plaats van de schatting van de kosten.