ZEISS reparatieservice
Warmtebeeldcamera
Volg de onderstaande instructies om te zorgen dat u zo snel mogelijk weer over uw product kunt beschikken:
- Vul het volgende reparatieformulier in.
- Print de bevestigings-e-mail.
- Onderteken het reparatieformulier, voeg het bij uw product en neem contact op met een ZEISS dealer bij u in de buurt om uw verzoek in behandeling te laten nemen.
- Als u een vraag hebt voordat u het ZEISS product opstuurt, gebruikt u dan eerst het formulier voor de klantenservice.
- Let op: onze klantenservice kan u alleen in het Engels verder helpen.
Unable to load form.
Wat gebeurt er als ik het product opstuur?
We zullen uw product dan grondig onderzoeken. U ontvangt een schatting van de verwachte kosten en kunt beslissen of we het werk moeten uitvoeren of niet. We informeren u of er een optie is om uw product te vervangen of bieden u voor een toeslag een nieuw product aan. We beginnen zodra u daar toestemming voor geeft.
We doen kleine reparaties overigens vaak gratis. In zulke gevallen ontvangt u uw gerepareerde product in plaats van de schatting van de kosten.