Een set ZEISS enkelvoudige brillenglazen met volledige UV-bescherming
ZEISS VOOR OOGZORGPROFESSIONALS

ZEISS Unifocale brillenglazen: een oplossing voor elke behoefte

Profiteer van ons ruime assortiment aan unifocale producten - wat uw klant ook nodig heeft

Elk enkelvoudig brillenglas van ZEISS  is ontworpen met een focus op zichtkwaliteit, esthetiek en draagcomfort. Of uw klant nu een leesbril nodig hebben of als u een  brillenglas zoekt om een fefractieafwijking te corrigeren - u vindt beslist een oplossing in  ons portfolio enkelvoudige brillenglazen.

ZEISS Unifocale brillenglazen zijn standaard voorzien van volledige UV-bescherming.

ZEISS Unifocaal portfolio: meer dan 75% van de brildragers koopt standaard unifocale brillenglazen.1

Voor klanten die myoop of hypermetroop zijn, of een andere refractieafwijking hebben, zoals. astigmatisme of presbyopie. Bied uw klanten optimaal zicht, helderheid en comfort met hoogwaardige enkelvoudige brillenglazen op sterkte. Ondanks dat onze standaardproducten al aan alle basisvereisten voldoen, zorgen onze maatwerk brillenglazen voor maximaal comfort in alle situaties. Onze brillenglazen zijn verkrijgbaar in verschillende materialen, afhankelijk van de vereisten. Naast onze standaard unifocale brillenglazen bieden we ook een reeks unifocale brillenglazen die zijn ontworpen om aan specifieke kijk behoeften te voldoen. Dit gamma omvat ZEISS DriveSafe unifocale brillenglazen voor uitstekend draagcomfort en beter zicht onderweg, ZEISS EnergizeMe unifocale brillenglazen speciaal voor de behoeften van contactlensdragers en ZEISS SmartLife unifocale brillenglazen voor een connected en on-the-move levensstijl. Ontdek welke ZEISS brillenglazen het beste passen bij de individuele behoeften van uw klant.

ZEISS SmartLife Unifocaal brillenglazen

Geschikt voor klanten vanaf 20 jaar die scherper en comfortabeler willen zien wanneer ze wisselen tussen online en offline. Voortdurend online en onderweg zijn, kan vermoeiend zijn voor uw ogen. Dankzij de verbeterde optische prestaties beweert 94% van de mensen dat zij brede en comfortabele gezichtsvelden waarnemen bij taken op middellange en korte afstand.2

ZEISS DriveSafe Unifocale brillenglazen

Ideaal voor klanten met één bril voor dagelijks gebruik. ZEISS DriveSafe unifocale brillenglazen bieden beter zicht bij weinig licht voor veiliger en comfortabeler rijden. Ze verminderen ook de schittering 's nachts van tegemoetkomend verkeer of straatverlichting.

ZEISS EnergizeMe Unifocale brillenglazen

Ontworpen voor klanten die contactlenzen dragen, maar ook brillenglazen nodig hebben. De meeste klanten willen niet kiezen tussen contactlenzen of brillenglazen - zij geven de voorkeur aan een combinatie van beide. 65% van de contactlensdragers draagt ook graag een bril, vooral bij het lezen, televisie kijken of het gebruik van een tablet.3

ZEISS Standaard Rx unifocale brillenglazen

Een standaard product dat voldoet aan alle behoeften op het gebied van brillenglazen, zoals zicht kwaliteit, esthetiek en draagcomfort.

ZEISS Unifocale voorraad brillenglazen

Unifocale voorraad brillenglazen van een vertrouwd en bekend merk. Er is een breed assortiment unifocale voorraad brillenglazen verkrijgbaar. Deze brillenglazen bieden standaard volledige UV-bescherming tot 400 nm.

Unifocale brillenglasdesigns

Neem contact op

Wordt een ZEISS partner

Bundel uw krachten met ons en profiteer van een sterk partnerschap

Formulier is aan het laden...

De in het contactformulier ingevulde gegevens zullen door Carl Zeiss Vision worden gebruikt om uw aanvraag per e-mail of telefoon te beantwoorden. Klik hier om onze verklaring over gegevensbescherming te lezen.

Plan een afspraak

Onze Sales & Product Advisors bezoeken u in uw winkel

Formulier is aan het laden...

De in het contactformulier ingevulde gegevens zullen door Carl Zeiss Vision worden gebruikt om uw aanvraag per e-mail of telefoon te beantwoorden. Klik hier om onze verklaring over gegevensbescherming te lezen.

  • 1

    SWV Strategy with Vision, World, Lens and Frame Demand Study, 11 Sep 2016

  • 2

    Externe consumentenacceptatietest van het ZEISS SmartLife brillenglasportfolio, n=48 deelnemers aan het onderzoek (percentage van deelnemers die het 'helemaal eens', 'eens' of 'enigszins eens' waren met de stelling). Aston Optometry School, Aston University, UK, 2019.

  • 3

    1) Algemeen onderzoek van ZEISS bij 2400 dragers van contactlenzen en 40 oogspecialisten in de VS, Duitsland, China en Italië, 2015.