ZEISS Reparatieservice

Foto objectieven

Wij repareren ons gehele huidige productassortiment en een grote selectie historische producten. Als uw product niet in het onderstaande formulier staat of u twijfelt, neem dan contact op met onze klantenservice.

De snelste service krijgt u rechtstreeks van ZEISS via onderstaand formulier. Als u service nodig hebt, kunt u ook contact opnemen met uw plaatselijke ZEISS-dealer.



Om gebruik te kunnen maken van de ZEISS fabrieksgarantie is een aankoopbewijs van uw product absoluut noodzakelijk. Upload het aankoopbewijs in het onderstaande formulier of voeg het toe aan uw product.


Welkom bij de reparatieservice van ZEISS voor fotolenzen. Selecteer het product waarvoor u hulp nodig heeft om uw reparatiehoes te kunnen verwerken:


ZEISS objectieven

(Batis, Loxia, Milvus, Otus, Touit, Classic, ZM objectieven)

ZEISS garandeert gedurende 2 jaar vanaf de datum van verkoop dat het gekochte objectief geen defecten heeft in materiaal en verwerking. Een uitgebreide garantie voor meer jaren is mogelijk door het product binnen 4 weken na aankoop te registreren bij ZEISS productregistratie. De fabrieksgarantie van ZEISS is van kracht naast uw wettelijke recht op garantie bij de verkoper. Deze garantie is niet overdraagbaar.

(Bepaalde regio's kennen wettelijke garantieaanspraken ten opzichte van de verkoper die verder gaan dan de voorwaarden zoals die in onze fabrieksgarantie vastgelegd zijn. Raadpleeg in dit soort gevallen uw verkoper.)

Tijdens de periode van fabrieksgarantie zullen defecten gratis verholpen worden door reparatie of vervanging naar ZEISS' goeddunken. Aanspraak op garantie vervalt als het defect te wijten is aan onjuist gebruik, inclusief manipulaties aan het product door ongeautoriseerde werkplaatsen of personen.

Reparaties in het kader van fabrieksgarantie        Reparaties buiten de garantie


Sony/ZEISS objectieven

(Sold exclusively through Sony’s distribution channels)

ZEISS objectieven met ZA-bevestiging voor het Sony Alpha systeem, verwisselbare AF-zoomlenzen op professionele camcorders van Sony en vaste ZEISS-objectieven geïnstalleerd op Sony fotografische en videocamera's worden uitsluitend door onze partner Sony gedistribueerd. Voor deze objectieven biedt Sony dan ook de service en ondersteuning. Kijk in de garantiepapieren van uw objectief of camera, of op de webpagina van Sony om de adressen te vinden van geautoriseerde reparatiediensten in uw eigen land:

www.sony.com

Mocht u vragen hebben over reparaties of garantiedetails voor deze objectieven of camera's, neem dan direct contact op met de ondersteuning van Sony. ZEISS kan helaas geen reparaties aan deze producten uitvoeren.


Overige

(voormalige ZEISS objectieven)

Oude objectieven en camera's (bijv. Hasselblad, Contax/Yashica, Rollei, Carl Zeiss Jena, Zeiss Ikon AG Stuttgart…) kunnen helaas niet meer gerepareerd worden door ZEISS.

Sommige onafhankelijke, gespecialiseerde werkplaatsen bieden onderhoud en reparatie voor dit soort producten. Op aanvraag sturen we u graag een lijst van diverse werkplaatsen in Duitsland en de V.S. waar dit soort objectieven of camera's eventueel nog gerepareerd kunnen worden (maak gebruik van het contactformulier a.u.b.). We verzoeken om uw begrip, dat we geen invloed hebben op de kwaliteit of de prijs van reparaties van onafhankelijke werkplaatsen. Het is ook mogelijk dat zulke verouderde apparatuur niet meer gerepareerd kan worden door gebrek aan reserveonderdelen.

Het kan ook zijn dat uw verkoper van fotografieapparatuur een servicewerkplaats kan aanbevelen in uw regio of land voor de reparatie van uw verouderde apparatuur.

Unable to load form.