Onze Klanteninteractiecentrum is het eerste aanspreekpunt als het gaat om hulp en ondersteuning. Als u een vraag over uw meetmachine, de software, een toepassing of een opleiding hebt, hebben wij voor u het antwoord!

Onze ondersteunende diensten

Hier om u te helpen

Persoonlijke aandacht

We beschouwen rechtstreekse, uitgebreide ondersteuning voor onze klanten als sleutelonderdeel om in deze markt te groeien. De mate van ondersteuning hangt af van uw afzonderlijke behoeften en omstandigheden. Daarom bieden we een groot aantal hulpmiddelen en diensten aan. Onze klantenservice verwijst u door naar de persoon die voor uw specifieke vereisten verantwoordelijk is.

Persoonlijke telefoonservice

Onze ervaren software- en hardwarespecialisten kunnen u over bij ieder aspect van u ZEISS-systeem helpen. Uiteindelijk kent niemand uw apparatuur beter dan de fabrikant. De klantenservice:

  • Biedt ondersteuning via de telefoon en is het eerste aanspreekpunt bij problemen
  • Bepaalt de vervolgstappen
  • Maakt extern verbinding via Teleservice
  • Wijst specialisten voor alle diensten toe
  • Verkoopt meetapparatuur, stylussen, accessoires, softwareopties, onderhoudsovereenkomsten en aanvullende diensten

Teleservice

Onze Teleservice software helpt ons om op afstand verbinding met uw systeem te maken en brengt u via internet of telefoon rechtstreeks in contact met ondersteuningsexperts. U ontvangt de volgende ondersteuning:

  • Onderhoud en probleemoplossing op afstand
  • Hulp bij programmeren en toepassingen
  • Metingconsultatie
  • Hulp bij systeemupdates
Andere handige hulpmiddelen: