Mexico (México)

Instructies:

  • Lees a.u.b. de garantievoorwaarden van ZEISS om op de hoogte te zijn van alle voorwaarden. Neem bij een vereiste reparatie in het kader van garantie a.u.b. allereerst contact op met uw ZEISS verkoper waar u het objectief gekocht heeft, of de distributeur in het land waar u deze gekocht heeft: ZEISS distributeur vinden
  • Kiest u ervoor om het objectief direct naar het regionale ZEISS service center te sturen, gebruik dan het online reparatieformulier. Zorg ervoor dat u het correcte land van vestiging van uw verkoper gekozen heeft, voordat u het online reparatieformulier opent. Voeg een kopie van uw aankoopbon toe en, indien van toepassing, het registratienummer van de verlengde garantie, om te controleren of het objectief nog in de fabrieksgarantietermijn is.
  • Onthoud dat we alleen aanvragen kunnen verwerken met een compleet en correct ingevuld reparatieformulier.
  • Na het invullen van het online reparatieformulier zult u een PDF ontvangen met het verzendadres. Druk dit document af en voeg dit zorgvuldig aan uw zending toe. Zodra u het formulier verzonden heeft, zult u een email ontvangen met verdere instructies. Zodra uw objectief ontvangen is bij onze service-afdeling zult u een bevestigingsemail ontvangen. Na interne inspectie zult u een bevestiging van de reparatie in het kader van de garantie ontvangen, inclusief een schatting van de datum van voltooiing.
  • Kan het defect niet als garantiegeval geaccepteerd worden, dan zenden we u een kostenraming voor de reparatie, zodra de interne inspectie voltooid is. We repareren uw objectief ook binnen de garantietermijn buiten de garantieregio, maar dan moet u voor de reparatieservice betalen - lees de instructies over reparaties-buiten-de-garantie. Uw service-adres voor ZEISS fabrieksgarantie:

ZEISS Consumer Products
COP Repair Service
1050 Worldwide Blvd
Hebron, KY 41048
USA

  • We verzoeken u om kennis te nemen van de volgende voorwaarden: