ZEISS-services

Zodat u zich kunt richten op de zorg voor patiënten.

ZEISS OPTIME

Profiteer van de services van ZEISS zodat u zich kunt richten op wat belangrijk is voor uw kliniek of praktijk: het bieden van geweldige patiëntenzorg.

Medische zorgprofessionals, IT-beheerders en klinische directeuren van over de hele wereld delen hun ervaringen over dagelijkse uitdagingen. Ontdek hoe betrouwbaar systeemonderhoud en -reparatie, transparante processen en digitale ondersteuning ervoor zorgen dat klinieken en praktijken soepel blijven draaien met de OPTIME® -servicepakketten van ZEISS. Op de volgende video's van klanten van ZEISS van over de hele wereld zijn deze momenten en ervaringen vastgelegd.

ZEISS-services staan bekend om de hoge klanttevredenheid

Klanten van over de hele wereld vertrouwen op ZEISS OPTIME. Dankzij onze tientallen jaren ervaring in het ondersteunen van uw klinische en praktijkbehoeften kunt u zich door betrouwbare systemen, geoptimaliseerde systeemprestaties en geavanceerde, verbonden technologieën richten op de zorg voor uw patiënten.
De hoge klanttevredenheidsscore1 getuigt van onze inzet om een uitzonderlijke service te leveren en de ondersteuning te bieden waar onze klanten behoefte aan hebben.

Betrouwbaar

Deze ervaringen van klanten laten zien dat ZEISS OPTIME betrouwbare service biedt aan klinieken en praktijken over de hele wereld. Zorgprofessionals kunnen op ons rekenen voor 24/7 vervanging van reserveonderdelen, snelle ondersteuning bij onderhoud van ons serviceteam, software-upgrades en andere benodigde services. Ontdek in deze video's hoe ons serviceteam onze klanten helpt om bekroonde patiëntenzorg te leveren.

Het ZEISS-serviceteam staat voor u klaar

Dr. Rohit Om Parkash en Dr. Tushya Om Parkash

Dr. Om Parkash Eye Institute

Bij het Dr. Om Parkash Eye Institute in Punjab, India vertrouwt het team dat uit vader en zoon bestaat op de continue bedrijfstijd van het systeem om hun oogheelkundige praktijk op volle toeren te laten draaien. Dit wordt mogelijk gemaakt door de snelle ondersteuning van het ZEISS-serviceteam. Ontdek op welke manier een ZEISS OPTIME-servicepakket essentieel is voor hun missie om uitzonderlijke patiëntenzorg te leveren.

Wat ZEISS zo geweldig maakt, is dat we altijd op hen kunnen rekenen. Ze behandelen ons altijd alsof we familie zijn.

Dr. Tushya Om Parkash

Cataract- en refractiechirurg, Dr. Om Parkash Eye Institute, India

Transparant

Transparantie vormt de basis voor een goede samenwerking. In deze video's delen klanten hoe de transparante ZEISS OPTIME-servicepakketten eraan bijdragen dat er in hun zorgpraktijk ononderbroken diagnoses gesteld en behandelingen uitgevoerd kunnen worden. Deze ervaringen van klanten laten zien hoe belangrijk transparante services zijn, van duidelijke prijsstelling, gedetailleerde contractuele servicevoorwaarden, naadloze informatieuitwisseling tussen ZEISS-systemen, tot een open dialoog met ons serviceteam.

Transparantie in de zorg: Waarom ZEISS OPTIME essentieel is voor de groei van de praktijk

Dr. Karsten Kortüm, MD PD

Medische praktijk van Dr. Kortüm MVZ GmbH

In zijn oogheelkundige praktijk, een familiebedrijf in Ludwigsburg, hecht Dr. Karsten Kortüm veel waarde aan duidelijke communicatie met zijn patiënten. Hij koos voor een ZEISS OPTIME-servicepakket om ervoor te zorgen dat de uitstekende zorg voor meer dan 7000 patiënten per kwartaal soepel en transparant verloopt. Dr. Kortüm vertrouwt op ZEISS voor een naadloze werking en wettelijke naleving bij het onderhouden van medische systemen. ZEISS OPTIME speelt een essentiële rol in de groei van de praktijk door de systemen in een hoogwaardige en nauwkeurige staat te houden.

Ik vergelijk het graag met het onderhoud van een vliegtuig. Ik zou zelf niet aan boord willen stappen van een vliegtuig dat niet regelmatig onderhouden is. Ik denk dat patiënten diezelfde verwachting hebben bij medische hulpmiddelen in een dokterspraktijk.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD

Oogheelkundig specialist, medische praktijk van Dr. Kortüm MVZ GmbH, Duitsland

Verbonden

Klinieken en praktijken profiteren met ZEISS OPTIME van een langdurige digitale samenwerking, waardoor ze zich op de patiëntenzorg kunnen richten. De ervaringen van onze klanten laten zien hoe we wereldwijd in contact blijven met zorgprofessionals en hen ondersteunen wanneer dat nodig is. In deze video's kunt u zien hoe een naadloos verbonden, volledig ondersteunde zorgpraktijk werkt met services op afstand en op aanvraag, connectiviteit tussen instrumenten en beheertools voor een efficiënte workflow.

Verrbonden voor betere patiëntenzorg

Dr. Pedro Tañá Rivero

OFTALVIST

Voor het toegewijde team van de OFTALVIST-klinieken, een netwerk van meer dan 40 oogheelkundige praktijken in Spanje dat jaarlijks 300.000 patiënten behandelt, is het van cruciaal belang om verrbonden te zijn met realtime service. Ontdek hoe de directe ondersteuning op afstand van ZEISS OPTIME ervoor zorgt dat de klinieken altijd klaar staan om voor hun patiënten te zorgen, problemen direct kunnen oplossen, en tegelijkertijd voor een veilige verbinding zorgen die voldoet aan de nieuwste normen.

Tegenwoordig is digitalisering essentieel. Zij maken verbinding met de hulpmiddelen, stellen diagnoses en zien wat er gebeurt. Ik hoef me er alleen mee te bemoeien als ze een handeling niet kunnen uitvoeren of als er een communicatieprobleem is.

Alfredo Filiu

IT-beheerder, OFTALVIST, Spanje

Neem contact met ons op voor meer informatie over servicepakketten van ZEISS OPTIME

Formulier is aan het laden...

Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

Contact opnemen

Verkoop- en productvraag

Formulier is aan het laden...

Voor meer productinformatie of het aanvragen van een offerte.
Geef aan in welk product u geïnteresseerd bent en welke informatie u graag wilt.

De door u in het contactformulier ingevulde gegevens worden door Carl Zeiss Meditec AG en onze plaatselijke Carl Zeiss Meditec salesbedrijven gebruikt om uw aanvraag via e-mail of telefoon te beantwoorden. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

Servicevraag

Formulier is aan het laden...

Voor hulp bij of vragen over uw ZEISS product.
Vul dit formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

De door u in het contactformulier ingevulde gegevens worden door Carl Zeiss Meditec AG en onze plaatselijke Carl Zeiss Meditec salesbedrijven gebruikt om uw aanvraag via e-mail of telefoon te beantwoorden. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

Algemene vraag

Formulier is aan het laden...

Voor algemene vragen over vacatures, persinlichtingen en bedrijfsinformatie.
Verstrek meer informatie over uw aanvraag.

De door u in het contactformulier ingevulde gegevens worden door Carl Zeiss Meditec AG en onze plaatselijke Carl Zeiss Meditec salesbedrijven gebruikt om uw aanvraag via e-mail of telefoon te beantwoorden. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

  • 1

    CSAT is een maatstaf voor in hoeverre geleverde producten en diensten voldoen aan de verwachtingen van de klant of deze overtreffen. Het resultaat bepaalt het totale percentage tevreden klanten.