ZEISS VOOR OOGZORGPROFESSIONALS

ZEISS Office brillenglazen

Biedt uw klanten een compleet portfolio voor dichtbij tot middellange afstanden.

Office glazen van ZEISS bieden helder en ontspannen zicht, zowel van dichtbij als op middellange afstanden. Het is een uitstekende keuze voor klanten die veel uren achter een scherm doorbrengen.

  • Scherp zicht voor dichtbij tot middellange afstanden
  • Ontspannen zicht met een natuurlijke hoofd- en lichaamshouding
  • Ruime keuze aan aanpassings- en individualiseringsmogelijkheden

ZEISS Office: beschikbare designs

De oplossing voor ontspannen en helder zicht dichtbij tot op middellange afstanden is verkrijgbaar in drie verschillende designs:

  • ZEISS Office Plus
  • ZEISS Office Superb
  • ZEISS Office Individual  

Ze zijn ideaal voor de multifocale brildragers die problemen ondervinden met:

  • helder en  comfortabel  nabijzicht    
  • perifere verstoringen
  • beperkt 3D-zicht  

Waarom heeft ZEISS het Office portfolio ontwikkeld?

Het is een slimme aanvulling op unifocale en multifocale brillenglazen.

  • 60 %

    van de mensen wereldwijd die een bril kopen zijn 40-plussers.1

  • 84 %

    van de Franse mensen tussen 45 – 59 jaar zegt last te hebben van schermmoeheid.2

  • 64 %

    van de Amerikaanse vijftigers zegt last te hebben van schermmoeheid.3

Unifocale en multifocale brillenglazen voor computergebruik: waarom is dit niet altijd een geschikte oplossing?

Aan het begin van elke dag kunnen klanten die unifocale of multifocale brillen dragen en achter de computer werken, goed zien. Naarmate de dag vordert, kan dit echter veranderen.

De ogen voelen vaak moe of droog aan en het zicht kan wazig worden. Dit betekent dat uw klanten vaker moeten knipperen. Sommigen kunnen zelfs last krijgen van hoofdpijn rond of achter hun ogen. Dit zijn allemaal typische symptomen van schermmoeheid.

Zichtproblemen met leesglazen.

Leesglazen bieden een scherp gezichtsveld voor dichtbij. Toch moet de leesbrildrager soms dichter naar de voorwerpen toebuigen om ze beter te kunnen zien, waardoor nek en rug worden belast.

Zichtproblemen met multifocale glazen.

Multifocale brillenglaszones bieden een beperkt helder zichtveld voor middellange afstanden. Hierdoor moeten klanten hun hoofd optillen, wat leidt tot gespannen nek- en schouderspieren.

Op maat gemaakt - ZEISS Office brillenglasportfolio.

Office glazen van ZEISS geven uw klanten een scherp en helder zicht op de drie belangrijkste werkafstanden. Ze zijn tegelijkertijd in lijn met de behoeften van elke individuele drager:

  1. Lezen (100 cm), Type 'Book'
  2. Werkplaats (200 cm), Type 'Near'
  3. Kamerafstand (400 cm), Type 'Room'
  4. Aangepaste M.I.D. (100-400 cm), Type 'Individual'

In feite kunnen Office glazen het verschil maken voor uw klanten. Het dragen van Office glazen resulteert in een natuurlijkere hoofd- en nekhouding voor volledig comfort, de hele dag door.

Innovaties achter ZEISS Office brillenglazen

Technologie uitgelegd.

  • M.I.D. Technology (Maximum Intermediate Distance-Technology)

    Biedt een maatoplossing voor de klant met betrekking tot de gewenste nabij-afstand en de maximale middellange afstand.

  • Digital Inside® Technology

    Deze technologie zorgt voor een ontspannen en scherper zicht bij veelvuldig gebruik van digitale apparatuur. Door de snelle overgang naar de nabije zone kunnen klanten met minimale hoofd-/oogbewegingen naar hun digitale apparaten kijken.

  • FaceFit Technology

    Sluit aan op de unieke anatomie van ieders gezicht om het volledige potentieel van de brilllenglaszones te benutten.

  • UVProtect Technology

    Een hoger niveau van UV-bescherming, waardoor heldere ZEISS brillenglazen schadelijke UV-stralen tot 400 nm kunnen blokkeren. Dit is dezelfde mate van UV-bescherming als hoogwaardige zonnebrillen bieden.

  • Precision Technology

    Snelle focus voor scherp en dynamisch zicht met dunne en lichte brillenglazen.

  • FrameFit®+ Technology

    Optimale prestaties van de brillenglazen in elk montuur.

Neem contact op

Word een ZEISS partner

Bundel uw krachten met ons en profiteer van een sterk partnerschap

Formulier is aan het laden...

De in het contactformulier ingevulde gegevens zullen door Carl Zeiss Vision worden gebruikt om uw aanvraag per e-mail of telefoon te beantwoorden. Klik hier om onze verklaring over gegevensbescherming te lezen.

Plan een afspraak

Onze Sales & Product Advisors bezoeken u in uw winkel

Formulier is aan het laden...

De in het contactformulier ingevulde gegevens zullen door Carl Zeiss Vision worden gebruikt om uw aanvraag per e-mail of telefoon te beantwoorden. Klik hier om onze verklaring over gegevensbescherming te lezen.

  • 1

    The World Market for Vision Correction 2005-2020

  • 2

    https://www.statista.com/statistics/426169/computer-usage-penetration-age-group-france/

  • 3

    Vision Council Eye Strain Report (2016)