
ZEISS VISUFIT 1000 platform Uw bedrijf, van visie naar visionair.
Digitaliseer uw advies en biedt onderscheidende diensten zoals montuurvergelijking, digitale centrering en virtueel passen van monturen in 3D.
Breng uw winkel naar een hoger niveau in de digitale wereld.
Ons huidige digitale tijdperk zorgt voor een herdefiniëring van optiekwinkels. Klanten zijn altijd verbonden met de digitale wereld en veeleisender dan ooit. De belangrijkste differentiërende factoren voor winkels zijn maatwerk, gemak en een unieke klantervaring.
Met het ZEISS VISUFIT 1000 platform kunt u nieuwe niveaus van precisie, snelheid en gebruiksgemak bereiken. Maak de toekomst van het kopen van een bril nu realiteit.

Inzicht in de behoeften van de consument.
Meer en meer consumenten overwegen om hun bril online te kopen. Wat het internet echter niet kan bieden is een adviesgesprek met een expert, professionele centrering en een unieke klantervaring. U kunt de consument helpen begrijpen wat zij nodig hebben, hun eigen online onderzoek controleren en hen naar een geweldige oplossing leiden.
69% van klanten keren terug naar winkels die digitale centrering met een ZEISS instrument gebruiken.1

Nauwkeurige meting.
Negen onderling gekalibreerde camera's registeren in 180° het gezicht van uw klant in één enkele opname. De meetgegevens worden verwerkt met gebruik van 45 miljoen punten.
- 3D-centrering: 180° beeld met maar één foto. Geen clipframe nodig.
- Convergentiecontrole: Laserspikkels vermijden convergenties, zelfs op korte afstand.
- Precieze gegevens: Uitstekende meting van vertexafstand, pupilafstand en pantoscopische kanteling voor brillenglazen op maat.
- Assistent voor lichaamshouding: Helpt onnatuurlijke houding te corrigeren.
- Dikke veren overlay: Detecteert de positie van het hoornvlies en meet de vertextafstand.

Virtueel passen van monturen in 3D en vergelijking van monturen.
Virtual Try-On van monturen in 3D helpt u om meer keuzes aan te bieden aan uw klanten en om teleurstellingen te voorkomen. Zo wordt de ideale pasvorm gecombineerd met een positieve aankoopervaring.
De ZEISS Virtual Try-On module gebruikt een kunstmatig intelligentie-algoritme om te leren van klantinteracties. Het analyseert gezichtsvorm, huid, oog- en haarkleur om u te helpen bij het selecteren van het montuur dat het beste bij uw klant past.
- Breid uw montuurportfolio uit zonder teveel monturen in de winkel te hoeven hebben.
- Versnel en verbeter het pasproces met virtuele centrering.
Het ZEISS VISUFIT 1000 platform met virtueel passen van monturen in 3D biedt veel opties in het montuurselectieproces. Uw klanten kunnen monturen uitproberen en vergelijken die u in uw winkel heeft of u kunt de klant met behulp van zijn of haar digitale Avatar monturen uit een online catalogus laten uitproberen.
Dit is waar de klant echt de voordelen van het ZEISS VISUFIT 1000 platform kan waarderen. Virtueel passen in 3D is de favoriete functie1 van de klant, vooral bij brildragers met een hoge sterkte. Want wie heeft zichzelf ooit van de zijkant gezien bij het kopen van een bril?

Monoculaire centrering
Monoculair centreren maakt de individuele bepaling van centreringsparameters voor ieder oog mogelijk. Deze methode is handig bij klanten die niet in staat zijn zich met beide ogen tegelijk te focussen op het vaste doel, door problemen zoals heteroforie of wisselend zicht. Met monoculair centreren kan de opticien afzonderlijke beelden van ieder oog maken (met het andere oog dicht), om het onnatuurlijk gelijktijdig bewegen van beide ogen te vermijden.

Eenvoudig consultatieproces.
Het digitale platform wordt bediend via ZEISS VISUCONSULT 500 en is daarmee volledig in uw ZEISS consultatieproces geïntegreerd. Apparaatbeheer verloopt eenvoudig en snel, of u nu een computer of iPad2 gebruikt, en ongeacht uw ervaringsniveau.
ZEISS VISUCONSULT 500 vormt de 'hersenen' van het ecosysteem van uw winkel. Het beheert de reis van de klant van begin tot eind. Door al uw ZEISS instrumenten simpelweg te koppelen wordt uw consultatieproces eenvoudiger, sneller en prettiger, zowel voor uw klant als voor u. Zo houdt u meer tijd over voor een persoonlijk gesprek.
Technische specificaties
VISUFIT 1000 platform
-
Netspanning
100 V - 240 V ACNetwerk frequentie
50 Hz - 60 HzStroomverbruik
≤ 350 VAHoofdzekeringen F1, F2
T4.0A/H 250 V 5x20 IEC 60127-2/5Batterij
CR 2032Beschermingsklasse
IOverspanningscategorie
IIVerontreinigingsgraad
IILaserklasse
I acc. tot 21 CFR 1040.10 en IEC 60825-1:2014
-
Temperatuur
10-40°CRel. luchtvochtigheid
30-85 % (geen condensatie)
Max. hoogte
3,000 m -
Temperatuur
-20-70°CRel. luchtvochtigheid
10-85 % (geen condensatie)
Drukbereik
500-1,080 hPaAfmetingen van de basis
1050 mm x 698 mmInstrument (hoogte x breedte x diepte)
1215 - 2065 mm x 1050 mm x 925 mmGewicht
circa 69 kg
Min. plafondhoogte
2,10 mWijzigingen in constructie en leveringsomvang voorbehouden in lijn met technologische ontwikkelingen.
-
Minimale ooghoogte
110 cm (komt overeen met een hoogte van ca. 120 cm)
Maximale ooghoogte
195 cm (komt overeen met een hoogte van ca. 208 cm)
Hefbereik
85 cm
Meer informatie
Internationale uitgave: alleen voor verkoop in geselecteerde landen.
Neem voor meer informatie contact op met onze regionale vertegenwoordigers.
VISULENS, VISUCONSULT, VISUPLAN, VISUSCOUT, i.Profiler, VISUREF, VISUPHOR, VISUSCREEN, VISUFIT, i.Terminal, VISU360 en VISUSTORE zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Carl Zeiss Meditec AG of andere bedrijven van de ZEISS Group in Duitsland en andere landen.
iPad is een handelsmerk en/of gedeponeerd handelsmerk van Apple Inc. iOS is een handelsmerk en/of geregistreerd handelsmerk van Cisco in de VS en andere landen en wordt onder licentie gebruikt. Windows® en het Windows-logo zijn geregistreerde handelsmerken van de Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen.
Carl Zeiss Vision GmbH © Alle rechten voorbehouden. 2021
-
1
Consumentenonderzoek m.b.t. centrering, oktober 2017. Basis: DE: n=300, VS: n=300, KOR: n=300/ Origine
-
2
iPad is een handelsmerk van Apple Inc.